Cara Dušana 76/10, 21000 Novi Sad | 021 30 34 685 | 069 131 00 56 | 063 310 057 | 063 310 056

Pripreme za štampu

Bilo da za dizajn bilbord plakata angažujete naš tim ili odlučite da radite u sopstvenoj režiji, mali priručnik saveta mogao bi da vam bude od pomoci.

  1. Budite koncizni. Potencijalni klijenti vaše kompanije imaju malo vremena (svega nekoliko sekundi) da uoče i apsorbuju vašu poruku. Snažan vizuelni koncept sa svega 5-8 reči ostavlja jači i dugotrajniji utisak.
  2. Budite jednostavni. Postarajte se da vaša poruka prenese isključivo onu ideju koju biste voleli da vaši trenutni i potencijalni klijenti imaju o vama.
  3. Budite upadljivi. Ljudi su danas zatrpani reklamama. Kako bi vaša poruka bila primećena i osigurala svoje mesto u glavama potrošača, ona treba da bude upadljiva, možda čak malo i da izaziva.
  4. Proverite vidljivost i čitljivost poruke. Poruke koje izgledaju čitljivo na monitoru računara, ne moraju da budu i  kada se gledaju u prolazu i/ili iz automobila koji se ubrzano kreće.
  5. Izbegavajte potencijalno uvredljive sadržaje.

 

Instrukcije za dizajn i grafičku pripremu

Ukoliko grafičku pripremu bilborda ili nekog drugog outdoor medija želite da poverite svom dizajneru, izuzetno je važno da pratite naše instrukcije, koje vam prilažemo u PDF formatu. Na osnovu dimenzija medija, izaberite odgovarajuću instrukciju i pratite naša uputstva.

https://math.iitm.ac.in/input/slot-dana/index.html https://general.hcu.ac.th/situs-togel-terpercaya/ http://www.ldc.gov.zw/slot-deposit-pulsa/ https://ketering.catering/slot-pulsa/